<P></P>% b% l+ f3 G) m5 @: _ O
<P> </P> - g' `9 z& M' B1 j/ y2 k% w0 h<P> 有没有听过英文版的《遇见》?林一峰原作的《By My Side》没有《遇见》那么汹涌的内在情感,也没有孙燕姿演绎《遇见》时候那么强烈和个人的音色,但它依然很好听,很温暖,让人想起云淡风情这几个字。 # e& e( X7 Q" J& I5 T( C
<P> 为了爱情伤感,但我仍然无悔,当我醒来时,我多么希望你就在我身边,这就是我对你的深深留恋。 </P> 5 ^. p6 _! g/ J. q M<P> </P> 3 ~4 Z6 ~/ k. }- t- V<P> Kiss me, goodbye, gone too soon </P> v2 @ F0 z9 i/ I
<P> I did give you my heart can't deny # i) Y% Y* R0 ]6 a3 I2 v" G7 t& ^/ ~
<P> Hold on, let go, never sure . f% k/ B( G* H3 Q
<P> Only can make believe all this time * _0 i) ^. Z. `
<P> Coffee, cigarettes, not my style 0 E* P# X6 X! k0 X. H
<P> Pretty faces around but not right : f# s7 a7 A/ M8 `8 k<P> Don't cry, won't cry, I won't cry # i a# R* A" S
<P> Be with you I just close my eyes 3 Q1 v6 j. u! |& Y& u: f<P> So far away I can hardly make you mine : y% C9 Y) i/ I1 {! E
<P> So long the day you were always on my mind % a! G: ~ i$ v: i1 t1 l
<P> But in my dreams never try to hold you tight 7 u+ k% m! P4 }: r4 b4 U7 D<P> Don't want awake find you ain't here by my side , i; q( a" ]0 |- c/ N' P! w<P> DA... 0 ~: m# ^& x, X' ]/ s8 d0 J
<P> So far away I can hardly make you mine - B8 t9 c0 Q4 _5 k% Z
<P> So long the day you were always on my mind 6 I/ _; @: n$ f4 A: M7 i+ s( R<P> But in my dreams never try to hold you tight 2 y2 L8 q* P8 H& c" W+ t+ t
<P> Don't want awake find you ain't here by my side ) b- }$ e# Z8 {* j, @
<P> So far away I can hardly make you mine , M \3 h8 x& b% o- q5 i6 S<P> So long the day you were always on my mind 9 ]6 w, ?' |: A/ t& R+ m5 A<P> But in my dreams never try to hold you tight ' R/ Q5 V; O% L8 M: P# v
<P> Don't want awake find you ain't here by my side 9 i2 X5 ^) F8 o# c+ ^: o
<P> When I wake up hope you were here by my side..... </P>' C$ B7 b# b( V1 g0 J# I
<P> </P> ' j- O1 @% n7 z" `6 Y9 n! p<P><FONT color=#ff00ff></FONT> </P>; b3 f, o* Z0 \4 f. ]
<P><BR> </P>